Thursday, January 14, 2010

kUaT KaH AkU???

matahari! sungguh engkau ada kerna adanya Sang Pencipta!
sudah lama aku mencari cinta,
dalam di lubuk hati ini,
sesekali angin menampar keringnya pipi,
mengejutku dari lena yang leka terus dihanyut masin duniawi,
tersentak aku tatkala alarm memanggil aku memenuhi tuntutan lima waktu...

Ya Allah,
Pemilik Cinta Abadi!
sekilo penat sekilo malas sekilo gila sekilo jahil sekilo pride....!
Ya Allah, segala puji hanya untukMu,
hari2 aku menemui buntu,
penat mengejar duniawi,
hatiku putus,
kakiku patah,
tanganku paralysed,
telingaku pekak,
aku bisu,
otakku beku,
hilang deriaku,
semua deria ada merajuk padaku,
Ya Allah,
Engkau yang Maha Mendengar,
mereka seakan memboikotku,
mataku keras, ais mataku bersalji,
ampunkan ku,
kerna ini penawar bagiku,
kurniakan aku hidayah,
kurniakan aku taufik,
berkatilah jihadku,
bantu aku,
aku berperang, tapi kalah lagi,
apakah aku????

tensiooooooonsssssssssssssss....Ya Allah, Hanya Pda Engkau SAJA...aku berserah dan meminta...bertelanjang aku pada Mu

No comments:

Post a Comment

MY STORY